Zapri

Pogosto zastavljena vprašanja

Več o IGNIS II+

Kaj je IGNIS?

IGNIS II je spletna in mobilna rešitev, ki je bila zasnovana v GRS Kranj, leta 2011. Sprva kot evidenca intervencij in porabe gasilnih in absorbcijskih sredstev ter statistika, kasneje pa tudi kot rešitev za sprejem in obdelavo klicev v sili. Danes je IGNIS II rešitev, ki omogoča vodenje intervencije in gasilskega zavoda s 147 različnimi moduli.

Ali je IGNIS povezljiv s SPIN?

Odgovor je pritrdilen. Rešitev IGNIS je povezana z SPINom. Ključni podatki se osvežujejo v obe smeri.

Ali je IGNIS povezljiv s FireApp?

Da. Izmenjava podatkov poteka obojestransko. Iz IGNIS-a v FireApp pošljemo podatek o lokaciji, aktiviranem društvu - nazaj pa prejmemo informacije o seznanitvi posameznikov z dokodkom in njihovo razpoložljivostjo.

Ali je IGNIS II brezplačen?

IGNIS II je od leta 2019 z vsemi nadgradnjami in vzdrževanjem, za poklicne gasilske enote brezplačen. Prostovoljne gasilske enote, občine in gasilske zveze imajo na voljo različne pakete vzdrževanja, ki so sestavljeni po dogovoru. Plačljivo je le opcijsko 24/7 dežurstvo podporne službe in modul za LTE/SMS alarmiranje.

Kakšne so glavne prednosti IGNIS-a?

Do 80% skrajšanje časa za sprejem in obdelavo klica v primeru lastne dispečerske oz. telefonske centrale, omogočanje celovitega pregleda nad intervencijami, dogodki in resursi posamezne enote tako na lokalnem, regijskem kot državnem nivoju.

Niste našli odgovora? Pišite nam

Domov